:::Cara Pembayaran:::

MAYBANK AKAUN / 101049166714 / HAWA BINTI JALIL

p/s: Pos sebanyak RM15 per unlimited KG.Untuk kawasan semenanjung malaysia dan RM30 untuk Sabah Sarawak .

Wassap/Wechat/Telegram
Hawa - 019-3129806
Razali - 019-2668145
(Urusan Order/pesanan thru online Only, pos fix dan Penghantaran seluruh Malaysia/ Sabah Sarawak - Mudah/Cepat/Jimat/Selamat)

Borang Pesanan

Rabu, Mac 16, 2011




FENOMENA BARU LITCHIN BELLA 
promosi 2 kotak licthin debella enzim& fiber serendah rm135/sekotak include free postage!! utk semenanjung malaysia sahaja. 






Air masak atau air mineral

Bagi yang baru mengamalkan Produk Litchin ini anda DIGALAKAN minum air masak  atau sebaik-baiknya air mineral dengan jumlah yang banyak atau berulang-ulang dalam jumlah 5 liter sehari. 

Air juga adalah sumber yang amat penting di dalam badan, dengan mengamalkan minuman air masak atau air mineral ini, ia dapat membantu mempercepatkan proses pembakaran lemak yang berlebihan terutama lemak tepu serta toksin di dalam badan dan seterusnya mencairkan serta membersihkannya melalui pembuangan air kecil dan air besar. Anda tidak perlu risau masalah perut 'kembung air', kerana ketika anda mengamalkan Litchin ini air sangat-sangatlah diperlukan bagi membantu proses membersih lemak dan toksin dalam badan kita. Anda akan lihat dan dapat rasa keberkesanannya selepas 3 hari anda mengamalkan dengan produk Litchin ini.
Amalkan sehingga anda mendapat bentuk dan berat badan yang anda inginkan. Selepas mendapat berat badan yang ideal, anda hanya perlu maintain pengambilan LITCHIN seperti yang disyorkan atau menjaga permakanan seimbang anda dengan pengambilan unsur-unsur enzim dan fiber. 

1. PAKEJ 10 HARI- Trial Pack
(1 kotak enzim + 1 kotak fiber )
Kod Item: 4415-C10
Harga Seunit: RM 290 (Semenanjung)
Harga Seunit: RM 310 (Sabah & Sarawak)


2. PAKEJ 20 HARI
(2 kotak enzim + 1 kotak fiber )
Kod Item: 4415-C20
Harga Seunit: RM 435 (Semenanjung)
Harga Seunit: RM 465 (Sabah & Sarawak)

3. PAKEJ 30 HARI
(3 kotak enzim + 2 kotak fiber )
Kod Item: 4415-C30
Harga Seunit: RM 725 (Semenanjung)
Harga Seunit: RM 775 (Sabah & Sarawak)


4. PAKEJ 40 HARI
(4 kotak enzim + 2 kotak fiber )
Kod Item: 4415-C40
Harga Seunit: RM 870 (Semenanjung)
Harga Seunit: RM 930 (Sabah & Sarawak)

Fungsi & Cara-cara pengambilan LITCHIN 
serta pakej harga


Anda tidak perlu risau dengan mengamalkan produk Litchin ini anda masih lagi boleh makan apa sahaja yang anda mahu asalkan cara dan pengambilan Litchin mengikut cara yang betul. Tiada pantang larang makan. Anda masih boleh makan apa sahaja yang anda mahu. Kerana makanan diperlukan bagi menjana tenaga untuk badan kita.


Litchin Enzim

Bagi yang baru memulakan Pengambilan Enzim ini anda haruslah mengambilnya 2 kali sehari sebelum makan , dan bagi yang sudah mendapat berat badan ideal anda hanya mengamalkan 1 atau 2 hari sekali  seawal pagi setelah bangun dari tidur dan sebelum makan.

Masa dan Waktu Pengambilan Enzim Bagi setiap 1 paket yang di adun bersama air masak atau air mineral.

1.  Seawal pagi atau setelah bangun dari tidur sebelum makan pagi.
- dan -

2. Sebelum makan malam sekitar jam 6.30pm


Enzim adalah bahan yang amat diperlukan dalam badan kita. Mengikut data klinikal, orang yang mengekalkan pengeluaran enzim-enzim hidup lebih lama. Enzim-enzim penting ini dipanggil enzim utama. Vitamin B amat penting dan memainkan peranan yang besar dalam metabolisma tenaga. Galian-galian amat mustahak untuk sistem-sistem saraf, peredaran darah dan skeletal(otot). Selepas enzim-enzim utama dan galian-galian menjalankan tugas masing-masing dalam proses metabolisma, asid-asid amino essential  bersama-sama bahan nutrisyen lain akan membekalkan tenaga kepada sel-sel, maka dengan itu ia menggalakkan pengaktifan dan regenerasi. Enzim-enzim ini dipanggil ko-enzim. Hanya melalui proses-proses kerjasama inilah badan mampu membuat sel-sel baru dan menyenggara organ-organ menjadi sihat serta memberikan wajah yang sihat, bertenaga dan muda atau disebut sebagai awet muda.


Litchin Fiber

Penggunaan dan pengambilan Fiber digalakan setiap hari 1 paket iaitu 2jam selepas makan malam atau sebelum waktu tidur sekitar jam 9.30pm. Ambillah 1 paket Fiber yang di adun bersama air masak atau air mineral.

Fiber adalah bahan yang diperlukan bagi melembutkan bahan makan yang tersimpan di dalam perut supaya memudahkan proses penghadaman atau pencernana. Maka itulah pengambilan fiber adalah sangat penting pada setiap hari.
Tanpa fiber atau serat dalam pemakanan akan menyebabkan perjalanan sistem penghadaman tubuh badan manusia menjadi tidak teratur dan menjadi punca pelbagai masalah dan penyakit kepada usus terutamanya usus besar. Disebabkan oleh itu anda akan berhadapan dengan masalah penyakit sembelit atau buasir.

Pengambilan fiber ini dapat menyerap air dan ini menyebabkan ia mengembang dalam perut kita. Ia menjadikan kita merasa kenyang. 
Ia juga merupakan diet utama dalam menu pemakanan kita.
Fiber yang diserap pula membantu dalam menurunkan kadar kelestrol dalam darah dengan menbakar lemak-lemak yang tidak diperlukan oleh badan kita. Lemak-lemak yang berlebihan inilah punca yang membuatkan kita akan menjadi gemuk dan berhadapan dengan pelbagai masalah penyakit. Minumlah air sebanyak-banyaknya kerana air mengandungi H2O yang dapat membantu pembakaran lemak dan membuangnya sebagai bahan toksin melaluli pembuangan air kecil dan air besar.   



Tiada ulasan:

:::Pautan Rakan Niaga:::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...