:::Cara Pembayaran:::

MAYBANK AKAUN / 101049166714 / HAWA BINTI JALIL

p/s: Pos sebanyak RM15 per unlimited KG.Untuk kawasan semenanjung malaysia dan RM30 untuk Sabah Sarawak .

Wassap/Wechat/Telegram
Hawa - 019-3129806
Razali - 019-2668145
(Urusan Order/pesanan thru online Only, pos fix dan Penghantaran seluruh Malaysia/ Sabah Sarawak - Mudah/Cepat/Jimat/Selamat)

Borang Pesanan

Rabu, Julai 15, 2009

Set Salindah full set Hamil dan bersalin RM430 termasuk pos.






Jadual Pengambilan Set Salindah Ketika Hamil 




Jadual pengambilan Set Salindah Ketika Dalam Pantang 



Set Bersalin: Salindah



Bagi wanita, kehamilan atau mengandung adalah suatu pengalaman yang tidak sama dengan pengalaman-pengalaman lain yang pernah dilalui, terutamanya wanita yang mengandung untuk kali pertama. Ada yang tersangat gembira dengan berita kehamilan itu dan ada pula yang menjadi bimbang dan cemas terutamanya bila menjelang waktu-waktu hampir melahirkan anak. Ini berlaku kerana mungkin bakal ibu ini pernah mendengar pelbagai khabar bagaimana susahnya untuk melahirkan anak.



Setelah menyedari masalah yang dihadapi kaum wanita semasa mengandung, Prof. Dr. Azizan bin Hj. Ismail telah mengkaji secara mendalammengenai kehamilan dari semua aspek dan kemudian berusaha menghasilkan suatu rencana makanan jagaan rawatan ibu dan anak yang dikandung. Dengan adanya rencana makanan ini, maka kaum wanita dapata melalui zaman kehamilan dan dapat melahirkan anak dengan aman tenteram, jauh daripada rasa takut, cemas dan bimbang, terhindar daripada aneka rupa masalah waktu mengandung, semasa bersalin dan selepas bersalin. Dengan itu mengandung dan bersalin akan menjadi suatu pengalaman yang dapat dinikmati. Rencana makanan jagaan dan rawatan kehamilan ini telah banyak berbakti kepada kaum ibu, dan telah mendapat sanjungan di kalangan ibu dan para doktor, bukan hanya dari dalam Malaysia malah juga oleh mereka dari luar negara. Prof. Dr. Azizan menamakan rencana jagaan dan rawatan kehamilan ini sebagai SALINDAH.

Harga pasaran: RM 430 


Tiada ulasan:

:::Pautan Rakan Niaga:::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...